Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

Madness Music Awards 2008

Oλα τα καναλια εδειξαν λιγουλακι απο την extravagand μουσικη βραδια... που κολλησα τωρα εγω. Στο βραβειο most stylish τραγουδιστη-στρια. Μα αν ειναι δυνατον, παρ οτι εχω χεσμενα πατακορφος τα συγκεκριμενα βραβεια (αλλα και γενικως της επιβραβεσεις, γιατι μου θυμιζουν αλογακια που τους δεινουν κυβους ζαχαρης, ενω τους εχουν γαμισει το πεταλο!), εχουν χασει κα8ε επαφη με την πραγματικοτητα, ολος ο κοσμος ειναι σε κατστολη; Απο που και ως που βγαλαν την μανταμ ταδε ποιο καλοντυμενη τραγουδιστρια. Δηλαδη μεσα απο ολους τους τραγουδιαριδες επελξαν το σκυλι το μαυρο να του δωσουν το stylish-award. Eκτος και αν εχουν χιουμορ και το καναν για να γελασουν. Που αν θυμιθω, οχι μονο στο ξεκινημα της αλλα και πριν λιγα χρονια πως εβγαινε στην πιστα, μου σηκωνεται η τριχα. Να μου εξηγησει καποιος γιατι λεμε καλοντυμενη την συγκεκριμενη μανταμ, με τι κριτηρια; Ενα θα σας επισημανω... δειτε τον αντρας της και θα καταλαβεται το γουστο της. Χα, χα! ΠΟυ δεν ξερει να συνδιασει την καλτσα με την γοβα, νομιζει οτι το κοκτειλ ντρεσ φοριετε σε bar, βαζει δεκαποντο τακουνι και στρας σεμιζιε για να ψωνισει στο σουπερ μαρκετ... θελετε να συνεχισω; Ε, οχι δεν το δεχομαι, θα εξεγερθω! Καλε τι κουλο ηταν αυτο που φοραγε στο μιουσικ ιβεντ, μου θυμισε μια στολη που ειχα βαλει στις γυμναστικες επιδείξεις του νηπιαγωγειου. Ειχα ντυθει καπνοδοχοκαθαριστης και φορουσα μια ολοσωμη μαυρη φορμα με κροσια στα μανικια... μπα σε καλο της με εκανε και νοσταλγησα αλλα και γελασα! Δυο σε ενα νοικοκυρεμενα. Ειχε και το θρασος να τραγουδισει Kylie Minogue (ο Χριστος και ο Αποστολος)... το αφηνω ασχολιαστο. Για να επανερθω στο θεμα, σε τελικη αναλυση ο στυλιστας της επρεπε να παρει το βραβειο, που την πηρε καραγκουνα και προσπαθησε (με αιμα και ιδρωτα) να την κανει ανθρωπο.
Τι να σου πω ρε παιδι μου, ο Μπουγας να επαιρνε το βραβειο δεν θα μου εκανε εντυπωση γιατι εχει πηγαιο ταλεντο ο μαγκας. Ενα θα σου πω ξανθια μανταμ winner faux chic και βαλτο καλα στο (...)μυαλο σου
ΤΑ ΡΑΣΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑ.

DIN

P.S.
Ε, οχι και το τσοκαρο στυλατη γκομενα.
Σκεφτειτε και την κακομοιρα την Ταμτα που το κατεχει το αθλημα τι θα της ηρθε μολις το ακουσε. Για να μην σκεφτω τον poor Lakis, που δεν αντεχει το kits...

Δεν υπάρχουν σχόλια: