Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008

Ημέρα εξομολογήσεως

Πάω η δυστηχης πρωί πρωί να στείλω μια φωτογραφικη μηχανη που πουλησα εις τας εξωτερικάς. Η τύπισσα στο ταχυδρομείο είχε "κέφια" και με έπριξε με τη κλάψα της.
- Αχ και τι τραβάω εδώ/ Βαχ και πόση δουλειά μου έχει πέσει/
-Κλαψ και πόσο πολύ δουλεύω/-Λυγμ και πόσο αργώ να σχολάσω
ΧΑμογέλαγα στην απέξω γιατι ήθελα πολύ απλα να κάνει τη γαμοδουλεια της και να με εξυπηρετήσει.
Άκουσα του κόσμου τις μπούρδες.
Κυρα/μπάρμπα δημόσιε υπάλληλε, ξέρω πως ζεις το δράμα σου και εσυ. Που πληρώνεσαι κάθε μήνα, που παίρνεις τις υπερωρίες σου, που παίρνεις τα έξτρα σου (νομιμα και μη) και που στις 2-3 φεύγεις και πας σπιτάκι σου.
Αλλα και γω που χτυπάω δεκάωρα χωρις να πληρώνομαι φράγκο, που σχολάω τα μαυρα μεσάνυχτα, που η θέση μου εξαρταται απο το πως θα ξυπνησει το αφεντικο κάθε πρωι, που κανεις δεν παλεύει για τα δικαιώματα μου, τι να σε κάνω?
Πρωσοπικα μου ηρθε να σου πω ενα σκασε και δουλευε, αλλα τλπ... Απο την ιδια μερια είμαστε όλοι.
Ασχετο. Τρια σαχλοκουδουνα απο το νησι μου τη Λέσβο (3 γερομπισμίκιδες) απο τους οποίους ο ένας ζει και Αγγλία πήγαν στα δικαστήρια να διαμαρτηρηθουν για τη χρήση της λέξης λεσβίας (λεπτομέρειες σε προηγουμενο ποστ..)
Ενεργουν λέει εκ μέρους των κατοικων του νησιου.
τι λες ρε μπαρμπα? Εμενα με ρώτησες? Απο που και ως που με εκπροσωπεις εσυ με τις μπουρδες που ξύπνησες μια μέρα για να βγεις στα καναλια και να γίνεις φίρμα?
Ρε ρεζίλι του κερατα, έκανες το νησι μας ξεφτιλα (αλλα τι σε κοφτει εσυ αλλου τρως και χεζεις). Ρε καριολη, που να μη πατήσει ψυχη στο γαμοχώρι σου... μέχρι να πεινασετε πάλι.
Μια συγχωριανη
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: