Τρίτη 29 Απριλίου 2008

Xristos Ανεστης

Αντε το σφαξαμε το αρνι μας και για φετος, αισθανθηκαν και οι λουγκρες οι παπαδες πως κατι σοβαρο κανουν και αυτοι στην ζωή τους ανταλλαξαμε και το ευχολογιο το γνωστο και φτου και απο την αρχη.
Γιατι δεν το ομολογουμε πως πλεον οι γιορτες κλπ έθιμα είναι μονο μια ευκαιρια για λουφα απο την δουλεια και ξεκουραση? ΘΑ ημασταν πιο ειλικρινεις...
Ακουω στο τιλεβιζιονι το νεο ανεπαναληπτο που πανε να μας πλασαρουνε. Θα ειμαστε λεει ευγνωμονες αν στο μελλον θα εχουμε ενα πιατο φαι να τρωμε. Τι λες ρε καραμητρο? Που τα πουλας αυτά? Δε φτανει που όλοι αποφασισαμε πως οκ... δεν θα παρουμε συνταξη και δεν εγινε και τιποτε στην τελικη (απορω με τα χαλια μας... Πως την εχουμε δει, ζουπερμαν και δεν ανυσηχουμε?), τωρα θα πρεπει να αισθανθουμε και ευγνωνοσυνη που ενω τους ακουμπαμε τα ελαχιστα λεφτα μας, μας κανουν και χαρη που μας δινουν να φαμε. Ρε ουστ απο δω... Μακάκες μου μη βλεπετε ειδησεις, λενε μονο ψεμματα, περνανε μηνυματα και επειδης ειμαστε και ζωντοβολα τα περνανε επιτυχως..
Ασχετο. Ο μεγαλοδικηγορος πηγε παλι στας Μυκονους. Καλα, ενα παρεακι μαγκιορικο δεν μπορει να βρεθει να τον κανει σουρωτηρι? Τσαμπα μαγκες ρε ουυυυυυυυ... Ουτε ενα 1.60 δεν μπορειτε να κανετε καλα...
Ειδα πολλες ταινίες αυτες τις μέρες... Νομιζω αυτη του Richard Gere η Hoax μου αρεσε (ειναι και αληθηνη ιστορια), να το παρεις να το δεις...
Κοντεψα να σκοτωθω και 2-3 φορες, Τα παιξε η μηχανη και λυποθυμει εν ωρα λειτουργιας.. Και καλα που δεν ειχε οχημα πισω μου να γινουμε αυτοκολληταρια.... Προσπαθω να διαβασω αλλα διαβαζω στο τελος τα αγαπημενα μου manuals, δεν εχω ορεξη για τιποτις άλλο...
Ασε, δεν εχω εμπνευση μαλλον, δεν καταφερα να με κανω να γελασω οποτε δεν το εχω σημερα... Θα προσπαθησω ξανα παλι αλλη ώρα.
DAN

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οφου οφου, ιντα ηταν αυτο που σε βρηκε. Προσεχε μαρη γκαζοτρελιαρα, μην σε πατησει κανενα 4τροχο και σε εχω τα ανασκελα στο κρεβατι του πονου. Ασε που δεν σε παιρνει καθοτι εχουμε κλεισιμο τευχους απο βδομαδα. Σου κοπηκε το χαμογελο ε? Ετσι, να σφιγγουν οι κωλοι. 10 μερες να κρεπαλιαζεις διαβαζοντας μανινα και κατερινα.