Τετάρτη 9 Απριλίου 2008

Το γρηγορο δραμα

ή το δραμα του Τέρενς. Σημερις το πρωι, εκτος τη φρικη του να μου κολλησει σα τσιχλα στο δειγμα εγκεφάλου μου το άσμα "Δεν είμαι η Μπιγιονσέ, είμαι η Ποπάρα..." έζησα τον τρόμο και την κφρίκη του φτψχου ορφανου Τερενς, που ο φυσικός του πατερας την έκανε νωρίς και μεγάλωσε με έναν άλλο και κλαψψψ και κλαψψ και λυγμμμ (soundtrack=βιολι απο δραματικο μονοπρακτο)...
Αληθεια ε? μωρ' τι μας λες? Εσυ και άλλα δεκακις εκατομύρια και σε τριςχειροτερη φάση. Αλλα δεν γινεται και μεγαλο θέμα. Και ποσο μάλλον να το χρησιμοποιείς στην ενημερωτική σου εκπομπη.
'Αλλο. Το θεμα των ημερων η ντοπα.... Ρε σε ποιον απευθυνονται τα σουργελα της ΤΒ? Που νομιζουν οτι εκπεμπουν? σε λοβοτομημένα? Ναι ρε, τι αποκάλυψηηη.. Κανεις σας δεν το ήξερε και πέσατε απο τα συννεφα. (Τελικά πολλοί πέφτουν απο τα σύνεφφα. Πρεπει να έχει τρομερο τραφικ στο σύνεφο μεριά.- Και προσοχή μιας και πέφτουν μιλιούνια απο τ συννεφια, προσοχη επαναλαμβανω μη σας έρθει κανείς στο κεφάλι.
πχ. μελλοντικός διαλογος.
- Βρε Κουλα, απο που ηρθε αυτός?
- Δε ξέρω ρε.. απο κανα σύννεφο θα πεσε...
Ενιγουει, συνεχίζω.. Καφτό θέμα η ντόπα και οι λαμογιοι προπονητες, τι να κλάσει τωρα το συμβόλαιο συμβίωσης κλπ.. Ετσι είναι η δημοσιοτις, θεία αναγνώστρια.... Σημερα είσαι εσύ αυριο εγώ και γενικά, όσο πιο σούργελο τόσο περισσοτερο χρόνο θα έχεις στην διαθεση σου. Το τηλεοπτικό παράθυρο είναι το απόλυτο σουργελόμετρο..
Στα δικά μου τωρα.. Δουλεια και άγιος ο θεός και γενικώς να ευχαριστουμε το θεό που είμαστε καλά και έχουμε δουλεια τους χαλεπους αυτούς καιρούς... Εξαλλου καθε μέρα είναι μια νέα αρχη κλπ..κλπ... Καλη μας μέρα..
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: