Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Εν, δυο...

Το 2 το ειδα στο Παλλας περσι. Ο τυπος ξερει να διαλεγει συνεργατες. Ετσι γινεται σωστα και ομορφα μια δουλεια, με την ομαδικη εργασια. Αλλα βλεπεις στην Ελλαδα την σνομπαρουμε, μας εχουν μαθει απο το σχολειο να την υποτιμουμ και να ριχνομαστ με τα μουτρα στον ανταγωνισμο. Ετσι παει μπροστα ο ανθρωπος σου λεει, κυρια Τενια μου. Κουνια που σε κουναγε. Τι λεγα; Α, ναι για το 2, ωραια παρασταση... μονο να, λιγο η μουσικη μου θυμιζε Mobby. Δεν πειραζει, θα μου πεις τωρα, παρθενογενεση δεν υφισταται στην τεχνη.
Καλε εβλεπα το videoclip της Δεσπως, α πα πα, σκιαχτηκα η γυναικα. Τι ειδους styling ειναι αυτο που της εχουν κανει και δειχνει σαν νεκραναστημενη, ο δε χωρος που διαδραματιζεται μου θυμισε τα ταρταρα ενα πραγμα. Για να καταλαβεις DAN μου δεν μπορεσα να ακουσω το τραγουδι απο την τρομαρα. Κουφαθηκα απο αυτο που ειδα στην κυριολεξια. Τωρα αυτο ειναι καλο για την καριερα της καλλιτεχνιδος;

D.I.N.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

H typisa einai gemath apo silikonh pos na mhn tromazeis otan thn blepeis sthn t.v. fantasou pos einai sthn pragmatikothta.