Παρασκευή 11 Απριλίου 2008

Ετσι και ήμουν

νονος της νυχτας θα πυρπολουσα τα καναλια.! Γιατι? Διοτι θα μου χαλαγανε τη μπιζνα! Δεν μπορείς κυριε, όποτε σου καπνισει να παρατας τα παλια σου θεματα και να τα βάζεις με την δικη μου εργασία! Διοτι καλα ήταν τόσο καιρο που κωλοτρωγονταν όλα με τα συμφωνιτικά γάμου και τους παπάδες τι θες τωρα και μπλέκεσαι στην ντοπα και δεν μπορω να κανω με την ησυχια μου τις εισαγωγες...??? ΕΕΕΕΕ? Γιατι όχι πως δεν θα τις κάνω, αλλα να μου προκαλείς μια κωλοενόχληση. Αφου ξέρεις πως και την ντοπα θα εισάγουμε, και θα την κεραστούμε όλοι μαζί και την δουλεια μας θα κάνουμε θα παρουμε το μεταλειακι για να είμαστε όλοι περήφανοι και εσυ δημοσιογράφε αύριο θα επαινεις τα σπουδαια παιδια της Εθνικης που έφεραν στην πατρίδα σου το μετάλιο αυτο κλπ..κλπ.. Οπότε ποιο το νόημα? Τζερτζελες να γινεται.
Προσωπικα σπαω πολύ πλάκα με τις γυναίκες των διαφορων αθληματων που βγαινουν να υπερασπίσουν την καθαρότητα τους και εν τω μεταξύ έχουν κλασεις πιο θεληματικό πηγουνι και απο τον Κερκ Ντακλας (ποιος είναι αυτός? Googliase ton!) μηλο του αδαμ που στα κλαδια του χτιζεις οκταοροφη πουλοπολυκατοικία, τρίχα κάγκελο, σπυρι ηφαίστειο, φωνή leonard Coehn κλπ..κλπ...
Τι λες μωρη χαρχαλο! σαφως ντοπάρασε, σε λίγο θα σου φυτρωσει και αρχίδι! Οι άντρες πιο τυχεροι, δεν φαίνονται τόσο.. Απλά είναι όλοι γεματοι κωλόσπυρα...
Άλλο.. Αυριο πρέπει να πάω στο πανεπιστημιον... Και βαριεμαι.. Βαριεμαι να πάω, βαριεμαι να διαβάσω και με το που έμαθα πως έχω και άλλη εργασια να παραδωσω μου φυγε το κλαπέτο!
Όντως, καθε πραμα στο καιρό του και ο κολιος τον Αυγουστο και στα γεραματα είναι κομματι δύσκολο να τα συνδιαζεις όλα... Ειδικα όταν ο εγκεφαλός σου έχει χάσει και κάποιες απο τις υπερηχητικές του στροφές! (χιχι)...
Ασχετο. Έχω δεχθει σωρεια παραπόνων για την ανορθογραφία μου. Έχω την εξης απάντηση: Στα φρύδια μου, το σημαντικο δεν είναι πόσο σωστα γράφεις αλλα τι λες.
Επίσης, να ξέρετε πως δεν απανταω σε σχόλια, οποτε τσαμπα με βρίζετε. Για την ακριβεια τα διαβαζω μόνο όταν μου το υπενθυμήσει η DIN.
Γιορς Τρούλη...
DAN

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ρωτηστε τον Ιακωβου τι ακριβως εδινε στους αρσιβαριστες να παρω κι εγω,γιατι δεν μπορω να σηκωσω πλεον το μωρο μου, εχει παει δεκα κιλα και ολο αγκαλιες θελει

Ανώνυμος είπε...

APORO POS KALOPANTREYTIKE HTHANOY, EGO NOMIZA OTI TO EIXE GYRISEI ALLIOS TO PRAGMA... AN ME PIANEIS. GIATI MORE, TO OTI A8LHTRIA TOY STHBOY HTAN PRIN LIGA RONIA REPORTER TOY MAKH TI SOY LEEI AYTO TORA. KSAFNIKA ARXISE NA ASXOLEITE STA GERAMATA ME TO A8LHTISMO KAI EGINE EN MIA NYKTI ASTERI TOY STYBOY. ASE MAS RE 8EIA, ALLOS KOSMOS TO PALEYEI XRONIA KAI FTANEI 4 STOYS PANELLHNIOYS. KALA KANOYN, AFOY YPARXOYN TA ZOA POY TOYS XEIROKROTOYN, GIATI ME AYTON TON TROPO KSEXNANE TA PRAGMATIKA PROBLHMATA TOYS: ANERGIA, FTOXIA, ANYPARKTO KRATOS.