Πέμπτη 13 Μαρτίου 2008

THS NYXTAS TA KAMOMATA

Τι βραδια και αυτη η χθεσινη, 12 η ωρα τη νυχτα ειχα παρει αγκαλια το lapi topi και προσπαθουσα να τελειωσω ενα project. Kατα τις 1.30 που αρχισα να τυπωνω τελειωσε το μελανι. Κοιταω το ρολο, τετοια ωρα θα εχει κλεισει το πλαισιο σκεφτηκα. Χα8ηκε να υπαρχει στην Αθηνα ενα εφημερευον χαρτοπωλειο; Πριν καποια χρονια μου ελεγε ενας βραζιλιανος, οτι στην πρωτευουσα της χωρας του πολλα εμπορικα καταστηματα (λογω τουρισμου) εμεναν μεχρι πολυ αργα ανοιχτα. Πολυ σωστο, βοηθας ετσι στο προβλημα της ανεργιας. Για να λειτουργησει 24ωρο ενα καταστημα θα χρειαστει τουλαχιστον 3 βαρδιες ανθρωπινου δυναμικου. Το προβλημα ειναι, με τους μισθους που εχουμε οτι δεν υπαρχουν 3 βαρδιες αγοραστικου δυναμικου! Για να καταλαβεις εγω, η shopping maniac, για την ανοιξη-καλοκαιρι 2008 αγορασα μονο ενα τσιτι κοψοχρονια απο το H&M. Μετα απο το οικονομικο πλανο που εκανα με παιρνει να κανω αλλη μια αγοραστικη εξορμηση σε κινεζικη μπουτικ.
Τι ελεγα... α, ναι, σηκωνομαι σημερα πρωι-πρωι και τρεχω να παρω μελανια, τα original εχουν διπλασια τιμη απο τα μαιμου. Μπαινει δηλειμα, τι να προτιμησω; Μηπως αν παρω μαιμου μπουκωσει ο εκτυπωτης; Ναι, αλλα 8α περισεψει ρευστο για να παω να ακουσω Λιδακη, να παθει μια αναταση η μουσικη παιδεια μου, βρε χριστιανε. Με τοσο τουρκομπαροκ που ακουω στο ραδιοφωνο εχω αρχισει να γριλιζω και ανρι για κολιε φορω κολαρο απο κεκτημενη ταχυτητα.
Δυσκολες εποχες για κιμπαριλικια...
Εμ, βεβαια κυρια Τενια μου, αφου οι πολιτικοι μας ξεκοκαλισαν τα ταμεια, ειδικα αυτο το ΙΚΑ, ουτε χαρτι υγειας, ουτε ενα post it, ουτε μελανι για σφραγιδες δεν θα εχει μεινει στα κεντρικα γραφεια για να εγκρινουν τις συνταγες και τις εξετασεις των ασθενων. Πως θελουμε να εχουμε οικονομικοι ευμαρεια εμεις οι μικρομεσαιοι;
Στην κολαση θα πανε ολοι αυτοι, να μου το θυμηθεις. Ναι, ξερω οτι δεν υπαρχει θεος και εδω ειναι ο παραδεισος και η κολαση, το κακο ειναι το ξερουν και αυτοι. Απο την λυσα τους να φανε, καμια ωρα θα ξυπνησω και θα μου εχουν δαγκωσει κανενα κομματι απο το παχουλοδροσατο κορμακι μου!
DINA

Δεν υπάρχουν σχόλια: