Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Εργασιας πρελουδιο

και ναι εδωσα την 3η εργασία μου και αισθανομαι πολύ μορφωμένη. Άσχετο-προσπαθουν να με δηλητηριασουν στο γραφειο αναγκαζοντας με να τρωω κάτι Δελτα γλυκακια απο τα Goodies (μη το δοκιμαστε ποτε..βρωμεί).
Και επειδη όποιος διαβαζει πειναει το τριημερο το περασα τρωγωντας διαφορα ή για την ακριβεια ότι έβρισκα μπροστά μου. Επισης ειδα και ταινιακια. Μια πολύ καλή ταινία ίσως η καλύτερη που είδα φέτος είναι το Flawless με την Demmy Moore και τον Michael Caine. Δειτε το οπωσδήποτε. Αντιθέτως ταινία που πρεπει να αποφυγετε πάσει θυσια-και να σας την χαρισουνε, απλά πεταξτε την είναι το No Reservations με την φεγγαροπρόσωπη Catherine Zeta Jones. Απαραδεκτου...
Και ενω οι άλλοι πεταγανε τον χαρταητο, εγω πέταγα κόλλες χαρτιου με εντολες απο C++.
Επίσης διαβαζα Darwin και γενικα ήμουν μες την μόρφωση. και μετα βαρέθηκα και άλλαξα πλευρο. Και έτσι πέρασα το τριημερο κανοντας αυτο που βασικα ήθελα=ξεκούραση. Έτσι πρεπει να περνάνε οι άνθρωποι τον καιρό τους. Κάνοντας μόνο αυτά που τους αρέσουν.
Ένα τετραημερακι σερι το μήνα (εκτος εννοειται των π/σ/κ) κάνει το πλάσμα σένιο, του δίνει ενέργεια και έτσι είναι και πιο παραγωγικο. Να το εισηγηθω στην εργοδοσια, υπενθυμήστε το μου σας παρακαλώ!
Η εκνευριστικη DIN εντωμεταξυ τόση ώρα απο πάνω μου με έχει πρήξει με την πολυλογία της δκαι μου έκοψε τον ειρμό των σκέψεων μου, και όλα αυτα μονο και μόνο για να είναι καλύτερο το δικό της το post. Και σιγά το post δηλάδή. Απλά μας τόνισε πως είναι ένα λείψανο και χρειαζεται επειγόντως ρεκτιφιε.
και όπως όλες οι σωστες μεγαλοκοπέλες, έτσι και αυτή σουρνεται στους παραδοσιακους χωρούς. Και για να παρετε μια ιδεα για το πως είναι, φανταστείτε τον δεξή ψάλτη της Ιεράς Μητροπόλεως με κοτσιδα-φωλια για τα άστεγα σπουργιτια και πλισεδάκι καρο.
DAN

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το πλισεδακι το καρο, αμα λαχι, το φοραω μινι και στο περασμα μου γινεται τσι πουτανας. Αν θες να ξερεις σημερις το πρωι σταματησε οδηγος σε ανηφορα για να μου πει καλημερα κουκλα μου! Ουστ καμπια.