Τρίτη 11 Μαρτίου 2008

Η ΦΩΤΙΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ

Σαραβαλιαστικα ο ανθρωπος... πονανε τα γονατα, η μεση, η πλατη, ο αυχενας. Γεραματα κυρια Τενια μου.
Μετα απο μια βραδια κραιπαλης, σηκωθηκα με την αυγουλα (τροπος του λεγειν) και εξεδραμα για τον φυσικοθεραπευτη-ολιστικο-ρεφλεξολογο! Ε, με τοσα ταλεντα, σκεφτηκα, που θα παει θα με γιατρεψει ο doctor.
Με ξαπλαρει, ο μοσιε, στο κρεβατι του πονου και αρχιζει να μου ζουπα τα λευκοκρινα ακροδαχτυλακια μου, πατουσα κτλ. Μου κανει και μασαζ, μου εριξε και κατι βελονες στην πλατη, μου εκανε και ενα στριφωμα, με εβαλε να κανω κοιλιακους, ραχιαιους κτλ. Μου εκανε και κατι κουλες ερωτησεις. Το συμπερασμα που εβγαλε ηταν οτι ειμαι γυναικα φωτια! Οπως σας τα λεω, απο τουδε και στο εξης θα με φωναζετ miss θρακα! Το τι μου προσαψε δε λεγετε: ειμαι σπαταλη, βουλιμικη, sexmaniac, σφιγμενη, πολυλογου, επιδειξιομανεις... Πρεπει στον χωρο που ζω να υπαρχουν ουδετερα χρωματα για να ηρεμω. Καλα που μου το ειπατε μοσιε, ευθεις αμεσως να τρεξω στη βιβεχρωμ να παρω ενα δεκακιλο λαχανι να βαψω ολο το γραφειο μεσα εξω (μη σου πω και τα πατωματα), να ντυσω τους συναδελφους στα περτικαλια και τραγουδαμε ολοι μαζι το περνα περνα η μελισσα! Μα που ζουν αυτοι οι δοκτορες ηθελα να ξερα. Τελος παντων. Θα πρεπει να φορω με μετρο ρουχα κοκκινου χρωματος γιατι πανω μου λειτουργουν σαν θανασιμο οπλο. Πυρ γυνη και θαλασσα, που λεμε. Θα σκαω μυτη με κοκκινη καπαρτινα και απο μεσα κοκκινο δαντελωτο στριγκ μαζι με ασορτι ζαρντινιερα και θα σοριαζονται 5-5 οι ερμοι οι διαβατες. Πως εχουν τα fridays το death by chocolate, εγω θα ειμαι η death by thraca. Το μεγαλο πανυγηρι θα γινει Αν αρχισω να πεταω ντοματες σε οσους μου την δινουν! Φετος πρεπει να λαβω μερος (ως επιτιμη προσκεκλημενη) στην ισπανικη φιεστα με τον ντοματοπολεμο στο Βιλαμπαχο!
Τωρα που το καλοσκεφτομαι, το οτι ειμαι φωτια θα μου ανοιξει πολλες προοπτικες στην ζωη μου. Κακως το πηρα με κακκο ματι... ξερετε ποσο θα παει το πετρελαιο; Θα κανω τρελη οικονομια σπιτι, θα βραζω τα αυγα πανω στο κεφαλι μου!!!!!
DIN

P.S.
Εκει που μου ζουπαγε το πελμα καταλαβε οτι εχω προβλημα με το νεφρο, να μην σηκωνω βαρος και να φορω ζεστα ρουχα στην περιοχη (την μεγαλη οχι την μικρη). Οταν μου ζουπιξε το μεγαλο δαχτυλο με επιασε απιστευτο γελιο σε βαθμο να πεσω κατω απο τα γελια. Μου προτινεινε οταν με συγχιζουν να κανω μασαζ στο δαχτυλο. Εννοειτε, εκει που μαλλιοτραβιεμαι με τον απο πανω, θα βγαζω, στην ψυχρα, το παπουτσι και θα ζουπαω το δαχτυλο. Το ποιο πιθανο ειναι να με παρασει για τρελη και να σηκωθει να φυγει, οποτε με τον εναν η τον αλλο τροπο θα εχω θετικα αποτελεσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: