Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

Μουσικη και άλλα

Ακουσα το νέο album των Verve. The Forth λεγεται (και αυτο των Portishead λεγεται Third... το δικο μου όπως καταλαβαίνεις θα λέγεται the twenty-seventh προς τιμήν της ημερομηνίας γέννησής μου). Τλπ. δεν ήταν αυτό το point. Αλλα το ότι είναι το δευτερο καλύτερο που ακουσα αυτη τη χρονια μετα απο δαυτο των Radiohead. Ειπα φέτος να το ρίξω σε μένα όπως καταλαβες αναγνώστικο κοινό. Να ακουω μουσικη (καλα αυτό το έκανα πάντα), να διαβάζω κανα βιβλίο (εστω και ας είναι τα γνωστα manual), και να αρχισω να γυμνάζομαι μιας και έχω χάσει το σωμα που είχα την εποχη που ήμουν super-hero.
Πήγα χθες με το DIN (που σαι μωρή άχρηστη... το ξεχασες το μπλοκάκιον τούτο....) και είδα ια σχολη Muay Thai που θα πάω.
Μιλάμε πορώθηκα μου θυμησε τα νιατα μου πριν απο καμια πενταετία που ήμουν ενεργο αθλητάκι και συγκινήθηκα.
Το λοιπόν αυτη τη βδομάδα θα κάνω το tour των γιατρών και θα πάω να γραφω. Είμαι εξτρεμελη χαπι κατόπιν τουτου.
Επίσης είμαι και εξτριμλι αφραγκη γατι πήρα ένα σουπερ δωρο στον εαυτο μου μπας και συνεργαστει και βγαλουμε το χειμωνα μαζι...
Κατα τα άλλα αρνουμαι να δω τηλεόραση γιατι κατι αναγκαστηκα φλασ τηλεορασίλας που έφαγα στη μαπα μου έδειξαν πως δεν άλλαξε τίποτε.
Ο λαος σα μαλακας απαντα ακομα σε γκαλοπ, αντι να πάει με αλυσοπριονα να τεμαχίσει τα ζα στη Βουλη, αυτα τα ζα πίνουν το αίμα του μαλακα λαου με καλαμακια διαμέτρου αποχετευτικου σωλήνα, το γαμοκράτος υπολειτουργεί και απορω που στο διαλα θα καταλήξει αυτη η αθλιοτητα.
Μαλακα μου πάλι να φευγω με βλέπω. Και πάλι ως οικονομικος μετανάστης. Αυτη τη φορά όμως θα ορμήσω βόρεια που έχει και φραγκα και άπλα. Λέω να χτυπησω καμια Νορβηγια και να ψοφησω εκει. Δεν είναι κακό. Κοινωνοικο κρατος, φραγκα, δουλειες... Μη μου πει κανεις για κρυο και παπαρες γιατι με τα φραγκα που θα παιρνω Νορβηγια μερια δουλευωντας 12-15 ώρες τη μέρα (όσο δουλευω εδω) θα έρχομαι στην Ελλαδα καθε σ/κ για sex/sun/sea...
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: