Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2008

The RIP

Νεο αγαπημενο τραγουδακι για αυτες τις μέρες. Απο το αλμουμι των Portishead, Third (που λεγαμε πιο κάτω). Γενικα καλό αλμπουμακι, αλλα ακομα κανένα δεν έφτασε αυτο των Radiohead με ολικη ικανοποιηση 100% (κοινως ολα του τα κομμάτια ειναι τέλεια). Επίσης καλο ήταν και του Beck, to Modern Guilt, αλλα οχι τοσο όσο το προηγουμενο του (το οποιο εχω χασει και δεν βρισκω).
Ριπάρισμα και στην τσεπη μου, γιατι πρεπει να αγορασω μπαταρια για τη μηχανη και να ξηλωθω για τις αθλοπαιδιες.
Το λοιπόν ανταλάσω τη θέση μου με αυτη ενος υπουργου. Ουτως η άλλως απο ότι έχει φανει ο καθε άσχετος είναι πολύ πιο ικανός απο οποιονδηποτε υπουργο, υφιπουργο και λοιπά. Και καλυτερη δουλεια θα κάνω και το μισθο μπορω να τον αξιοποιησω πιο επικοδομιτικα (κοινως, δεν θα το φαω στις πουτανες και στις βιλλες). Οποτε οποιος υπουργος και λοιπα διαβαζει να μου ριξει ενα μηνηματακι να κανονισουμε απο ποτε θα αρχισουμε. Εκεινος θα περασει δημιουργικές στιγμες στο Photoshop και θα έχει το προνομιο να αποδείξει ποσο μαγκας είναι αν επιβιωσει ενα μηνα με το μισθο μου και κανοντας αυτα που κάνω εγω (αρχιδια διλαδη, θα ψοφησει το πλατυκολικο μοσχαρι)
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: