Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

ARSH-TA BRASTA

Του κωλου τα εννιαμερα, τι σημαινει ακριβως?

Ας δοκιμασουν πρωτα το μουνι του παρελθοντος οι αντρες (βλ. κλασσικο αιδιο) και μετα το γυρνανε σε αυτο του μελοντος! Τρομαρα τους, που στην πληοψηφια τους δεν ξερουν που τους πηγαινουν τα 4. Αντε να μαθουν 2-3 απλα κολπακια, να μας δειχνουν τουλαχιστον την πρωτη εβδομαδα του dating και μετα βλεπουμε.
Ναι φιλτατη DAN θελω να γινει η Ελλας ευρωπαικη χωρα με αντιστοιχα standards, αλλιως μην ξανακουσω κανεναν να λεει και να τυμπανοκρουει τον πολιτισμο των αρχαιων ελληνων γιατι θα παρω την κοντοκανη και θα τους αρχισω... (π.χ. κρητικοι, που μας επριξαν τοσα χρονια για τον πολιτισμο τους και εγιναν ρεζιλι, μαλον ειδαμε ποιοι ειναι στην πραγματικοτητα, σε μια νυχτα).
Εχω βαρεθει να κατοικω με βλαχο-νεοπλουτο-ελληνες, και οχι μανταμ δεν θα φυγω εγω απο την χωρα μου(ηρθαν τα αγρια να δειωξουν τα ημερα) να τσακιστουν και να μετοικισουν στην Ζιμπαμπουε αυτοι, ασε που θα ευτυχησουν εκει γιατι ειναι τριτοκοσμικη χωρα. Μην σου πω οτι αν ερθουν στην Ελλαδα οι Ζιμπαμπουανοι θα καλυτερεψει το επιπεδο της χωρας!
Πριν λιγο εβλεπα τηλεοραση, τιγκα στο βραζιλιανικο σιριαλ. Ημαρτον κυρια Τενια μου, αυτο ειναι το επιπεδο. Να σου βρασω τα Cherokia και τα Πορσικα που οδηγουν. Αν μουν στην θεση της Prada δεν θα αφηνα νεοελληνες να φορανε τα μοντελακια μου. Ειναι δισφημιση, διοτι η κυρια σχεδιαστρια υποστηριζει οτι κανει ρουχα για τρε σικ & bon viver ανθρωπους. Πραγμα που ερχετ σε αντιθεση με τους ελληνες που τα φορανε (για την ακριβεια το ρουχο τους φοραει, αλλα αυτο θελει αλλη συζητηση).
DIN

Δεν υπάρχουν σχόλια: