Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

ME MYSELF AND !

Κυριακη βραδυ... τωρα που το σκεφτομαι αυτο το weekend ηταν απο τα καλυτερα που περασα, διοτι μου αφιερωσα πολυ χρονο, το πειεργο ειναι οτι τωρα το συνειδητοποιω. Μεχρι πριν νομιζα οτι περασα χαλια, μηπως επειδη βηχω, ειμαι μπουκωμενη, περα απο ενα σινεμα δεν ειδα ανθρωπο και εμεινα κλεισμενη στο σπιτι, εβαλα δυο πλυντηρια και τα απλωσα, με ειχε πιασει τρελη λιγουρια και προσπαθουσα να κρατηθω (ακομη προσπαθω να χασω τα 2 κιλα που πηρα τα xmass), συν του οτι επλυνα στο χερι τα ευπαθη...
Apo την αλλη ειδα 4 dvd (oxi ola επιτυχημενες επιλογες), εστυψα και ηπια πολλες πορτοκαλαδες, εβαλα λουλουδακια στα βαζα, εριξα τρελες σιεστες, εκανα αφωνια, εβγαλα τα φρυδια μου...
Ετσι πρεπει να μου συμπεριφερομαι απο τουδε και στο εξης, να βγαινω πιο συχνα με την παρτυ μου και να με φροντιζω, να με ξεκουραζω, να ριχνω και εναν χορο με τον κ.... και να τραγουδαμε μαζι τα καβουρακια (αγαπημενο τραγουδια απο τα 4 μου) !!! Α, θα με μαλωσω, ξαφνικα βλεπω πως με ειχα παραμελησει σε βαθμο που σηκωνει χωρισμο.
Ετσι θα τον κρατησω τον αμανε, εως τις αρχες φεβρουαριου που ερχετ στα ισα του ο Ερμης (απο αναδρομος), μεχρι τοτε θα με εχω βαρεθει και θα εχω φορτισει μπαταριες για να βγω στον εξω κοσμο να μεγαλουργησω.
DIN

Μηνυμα προς την DAN: θα βγεις απο το παπλωμα να γραψεις κατιτισ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: