Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Απορίες ευλογες

1ον. Γιατι πρεπει στις χρονιαρες μερες, στις γιορτες στις αργιες τα σ/κ να τρωμε στη μαπα τους γελοιους καραγκιοζηδες με τα παρεακια τους να ριχνουν γυροβολιες και ζιμπεκιες στην ΤΒ? Ρε μπαζα που ντυνεστε στολιζεστε και πατε και χορευετε στις οθονες εμεις τι φταιμε να σας γαμοβλέπουμε? Σουργελα ε σουργελα...
2. Οι γαμοκυβερνησεις και οι υπουργοι γενικοτερα τι ακριβως κανουν? Παραγουν καποιο εργο που εγω εδω και 36 συναπτα ετη δεν το εχω δει ποτε? Ειμαι ηλίθια? Η απλά εσεισ ειστε λαμογια, τιποτες, δεν κανετε τιποτα απολυτως, παιρνεται τους μισθους των χιλιαδων καθε μηνα και απαιτητε απο όλους εμας να πληρωνουμε τις μαλακιες σας? Αι σιχτιρ ρε γαμιοληδες που να ψοφησετε οσονουπω να ξεμπερδευουμε...
3. Πως στο διαλα γινετε κανεις λαμογιο? Πως οι κλητηρες γινονται διευθυντες οι δημοσιογραφισκοι υπουργοι και καναλαρχες, τα καθυστερημενα κυβερνουν? Πως στο διαλα γινετε αυτο?
Μαλακα μου δεν μπορω να απαντησω στις παραπανω 3 ερωτησεις αρα ειμαι καθυστερημενοι. να μην κοροιδευω τσολια του τυπου Μπεζεντακου, Μπαστα και λοιπον πιπων οι οποιες τα παιρνουν χοντρα και γω ζω με το μισθο των κατω των 1000 ευρω και θεωρουμαι και προνομοιουχα?
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: