Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

χαλεποι καιροί

με εχει πιασει μια μουντιλα θα έλεγα.... Γιατι? Γιατι δουλευω στον ιδιωτικό τομέα, όπου το μέλλον είναι αβέβαιον.. Βέβαι θα μου πεις την υγεια σου να χεις και εγω θα σε ακούσω και αυτό θα κάνω και θα ασχοληθω με τα γνωστα μου θέματα... Βρίσυμο κλπ...
Βασικα θέλω να βρίσω το κολυμβητηριο του Γουδιου. Οχι την πισινα προσωπικα αλλα τους δημόσιους υπαλλήλους που το λειτουργουν. Καταρχας το νερό όποτε έχει κατι καντα στο 0 θερμοκρασίες ειναι παγωμένο. Ναι ξέρω για καλό μας το κάνουν για να σφιξουν οι κώλοι...
Επίσης μαλάκα μου τα λιγούργια οι αρσενικοι εκει μέσα όλο προσποιούνται πως κάτι χάλαει στα αποδητήρια των γυναικών για να πάρουν μάτι τις ανυποψίαστες με τα μουνοβυζια απόξω... και ρε πουστη μου, ο κόσμος είναι γεμάτος τσοντα... θα μου πεις άλλη χάρη το live...
Αυτα για το κολυμβητήριο... Να θάψω και το τέννις, αμιας και άμα πας δεν υπάρχει περίπτωση να μη φύγεις με κλασική γλίστρα και να σκοτωθείς, στο άψογα διατηρημένο αυτό γηπεδο... μαλακα μου ετσι και σπασω τιποτις θα τους κάνω μυνηση λέμε
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: