Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

Playyyyy

Πω πω, το είδα και τρόμαξα! Έχω να γράψω απο τις 22 Ιουνίου και τώρα είναι αρχές Ιουλίου. Θεε μουυυυ! Και το τελευταίο μου post έχει να κάνει και με γκαντεμοσκυλο! (Εμ γι' αυτο αργησα να εμφανιστώ).
Μπα ο λόγος είναι άλλος. Έχω πάθει αρρώστια με το PSP που αγόρασα. Το οποιο το τακτοποίησα έτσι ώστε να δέχεται σε κάρτα μνημης παιχνιδια τα οποια κατεβάζω απο το interneti. Ε, απο τοτε που το πήρα δεν κάνω άλλη δουλεια. Με αυτό κοιμάμαι με αυτό ξυπνάω, με αυτό τρώω. Γενικώς είναι το μόνο πράγμα που έχει καταφέρει να κάνει το μυαλό μου να μη σκέφτεται. Δεν του δίνει πληροφορίες και τροφή για σκέψη με τα γνωστά αποτελέσματα (μπλοκάκιον, νεύρα κλπ...) Αντιθέτως κλέβει τις πληροφορίες και το απασχολεί με ένα χαρούμενο τίποτα.
Έτσι παίζοντας αναμεσα στα άλλα και ένα βασικό παιχνίδι το God of Wars οι νευματικές μου ανυσηχίες φτάνουν πλέον μεχρι τα παρακ΄τω ερωτήματα. Πως ο Kratos θα βγει απο το Temple of Sun? (αυτο είναι η τωρινή μου αγωνία)!
Δεν είναι κακό όλο αυτό πάντως. Σε κάνει να ξεφευγεις απο καταστάσεις οι οποίες δεν έχουν λύση και αν έχουν είναι εξαιρετικά δύσκολη, όπως πχ. το να ζεις σαν ανθρωπος στην Ελλάδα!
Να θυμιθω να προτείνω σε καμια παιχνιδοεταιρεία να φτιαξει simulation: "Η ζωή στην Greece". Ζήστε με 700 ευρώ, πληρώστε με αυτά το ενοικιο σας, φατε βγειτε έξω κλπ...
Θα γίνει ανάρπαστο το παιχνιδι και θα κυκλολφορεί σετάκι με το "Λαδώνοντας στην Greece", έτσι ως βοήθημα για να περνάτε πίστες
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: