Κυριακή 20 Ιουλίου 2008

Εχω βρει την ησυχια μου

με το να μη βλέπω τηλεόραση. Μου χει φυγει η οργή και αντιμετωπίζω τα πραγματα στις σωστες τους διαστάσεις. Προσπαθω να μην ασχολουμε και τσατιζομαι με τα κοινα και ολη αυτη η ενεργεια να διοχετευεται στα δικά μου. Τα οποια δεν είναι πολλά, δεν είναι καταπληκτικά, είναι συνηθισμένα και ανθρώπινα. Διακοπές (ολο αυτο σκεφτομαι για την ακρίβεια). Επίσης πέρασα και μια φάση ξεσκισοπινγκ (οτι δεν έκανα όλο το χρόνο...) και ήρθα στα ίσα μου. Αυτο το σ/κ το πέρασα με τηλεμαραθώνιο Lword ετσι για να αιστανθω πως ζω στιγμές πολιτισμου και αισθητικής. Κοινώ, καμια αγελαδόφατσα στην οφονη δεν μου καταστρεψε τον οπτικο μου παράδεισο, ένοιωσα πως βρέθηκα στον ουτοπικο κόσμ των λεσβιών που ζουν την ζωή τους όπως όλοι οι άνθρωποι και τα λοιπα και τα λοιπα. Δυστηχως η δικη μου ζωή δεν περιβάλλεται απο τέτοια αισθητική και μηπως να αρχίσω να το σκέφτομαι να μετακομίσω LA μερια?

Η Ελλάδα ουτως η άλλως είναι τελειωμένη και για τους str8 πόσο μάλλον για μας...
Απαισιοδοξες σκέψεις ωμά ρεαλιστικές μια κυριακή βραδάκι που έχει τρελλή ζέστη και με εκνευρίζει...
Αντε καλή εβδομάς σε όλους εμας τους υπαλλήλους και καλά στερνά!
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: