Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Αντιστροφη μέτρηση

Κατι τέτοιο περνάω αυτο το διαστημα. Μετράω τις μέρες αναποδα μπας και έρθει η ωρα αι η στιγμη που θα ξεκινήσουν οι διακοπές μου. Δύσκολος χρόνος απο πολλές αποψεις ο φετεινός αλλα που θα πάει θα περάσει και αυτός όπως πέρασαν άλλοι 35... (ναι, είμαι πουρό, καιρός πια να το δεχτώ -να πάτε να χεστήτε...πουρά είστε και φαίνεστε).
Έχει λοιπόν το πλάσμα κάτι μέρες το χρόνο για να συνέλθει απο το σοκ των 34κάτι υπόλοιπων ημερών....
Πλάκα μου κάνεις , δεν γίνεται.... Και όμως έχουμε προσαρμοστει έτσι ώστε μέσα σε 10,20,30 μέρες το πολύ να νομίζουμε πως γεμίσαμε τις μπαταρίες, συνήλθαμε απο το σοκ της προηγούμενης χρονιάς και βρήκαμε και δύναμη να συνεχίσουμε. Ε, γι' αυτό λοιπόν 1 βδομάδα μετα τις διακοπές είμαστε πάλι σαν να μην είχανε συμβει ποτέ...Ειπαμε δεν αντισταθμίζονται 300κάτι μέρες με 10-20τόσες...
Το μπουρδέλο Ελλαδισταν καλά κρατει απο ότι παίρνει το μάτι μου (μίζες, διαφθορά, υποκρισία), αλλα έπαψα να βλέπω ΤΒ τελευταίως και αισθανομαι πολύ πιο ήρεμη. Βεβαια το ότι δεν τα μαθαίνω με την τελευταια λεπτομέρεια δνε σημαίνει πως δεν συμβαίνουν κιόλας...
Αγαπητοι αναγνωστες δεν έχω μετοχές στη Sony, αλλα πάρτε ένα PSP. Το απόλυτο αγχολυτικο... Βγάζεις τα νεύρα σου, δεν σκέφτεσαι τίποτα και όλα μια χαρά. Δοκιμάστε ανεπιφύλαχτα. Αυτα προς το παρόν (δε έχω κέφι και δύναμη ουτε να βρίσω, ουτε να κάνω χιουμορ -φαντασου κουραση- οπότε τα λέμε συντόμως)
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: