Κυριακή 13 Ιουλίου 2008

νερο, φως τηλέφωνο

Λοιπον εχω να δηλώσω πως με νευριαζουν απιστευτα οι διαφημισεις των τηλεοπτικαδικων οι οποιες καλουν τους πάντες να κανουμε οικονομια στο νερό και στο ηλεκτρικο μειωνοντας την καταναλωση με διαφορους τρόπους. Μας κοιτανε οι πρωταγωνιστες των διαφημίσεων με νοημα στα μάτια και με ύφος δασκαλακου σαν να είσαι το κακό παιδι σου τη λένε που άφησες τη λάμπα αναμένη. Ρε δε πατε να χεστητε λέω εγώ? Αν εχετε τα αρχιδια τραβατε να τα πείτε αυτά στους μεγαλοκαρχαρίες με τις πισινάρες και τα χιλια μίρια ηλεκτρονικά στις βιλλάρες τους , να τους νουθετήσετε και αυτούς να κάνουν οικονομία. Αντε ρε τσολια που φταίω εγω που τελειωνει το νερό στο κόσμο και δεν φταίνετα λαμόγια οι κυβερνήσεις κλπ...
Σας έχω χεσμένους λοιπόν να το ξέρετε. Θα αφήνω τον κομπιουτερί μου αναμένο και αμα λάχει θα πλύνω και κανα δόντι με τη βρύση να τρέξει λίγο παραπάνω χωρίς τύψη. ΟΥΣΤ.
Επίσης μου τη σπάνε και τα λεγόμενα ρεπορταζ σε τουριστικα νησια, με εναν γελοιο δημοσιογραφίσκο Τσιλιμπουρδακη (?) κατι τέτοιο τλπ.. Ρε τον πληρώνετε τον καραγκιόζη? Να κάνει τι ακριβώς? Να τραβάει τις μαλακίες που κάνουνε κάτι μεθυσμένα ξεκουδουνα τσόλια (και των δυο φυλων) σε παραλίες. Και ψοφανε τα ανεγκέφαλα να τα τραβήξει ο φακός στα ρεζιλια τους. Μαλακα μου είμαστε καταδικασμένη χωρα για πολλές γενιές ακόμα τιποτα δεν έφτιαξε και δεν βλέπω να βελτιωνεται με τις λεγόμενες νέες γενιές. Απλά αλλαγη συσκευασίας μόνο. Κατα τα άλλα ιδιοι στόκοι είναι, ελληναράδες, αντρακλες και γυναικούλες. Αυτό παραμένει το κονσεπτάκι ακομα. Και απορώ τι δουλεια έχει αυτη η χώρα στην Ευρώπη. Να βγει αμέσως και να ενταχτει στην Τουρκια ως ενωμενα πισωκολλιτα εμηράτα, ή στην Αφρική που ταιριαζουν και τα mentalityκαι στις 2 περιπτωσεις.
Αλλα Ευρωπη ποτέ.... Ίσως το παραδειγμα προς αποφυγη για την Ευρωπη...
Πωω δεν εχω πια χιουμορ. Δοκιμασα να γραψω τιποτις χιουμοριστικο αλλα τον πουλο. Ειναι που είμαι σε αυττο το mode αντιστροφης μέτρησης για τις διακοπές και δεν τραβάει με τιποτα το μηχανημα. Βέβαια εχω ανα αναλάβω μια υποχρέωση δεσμέυομαι, αντιθέτως απο το τεμπελοσκυλο τη DIN, που έχει ρίξει μαυρη πέτρα και το μόνο που κάνει ειναι να ασχολήται με γκομενάκια.....
Φτουσουυυυυυ
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: