Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

μαλακες

ειστε ρε βοδια! Αντι να αποσυρουν ολα τα τροφιμα που εχουν να κανουν με το μολυσμενο ηλιελαιο, να τα ονομασουν ενα προς ενα και να τα αποσυρουν, αποσυρουν λέει καποιες ποσοτητες απο αυτα. Ρε αρχιδια, με αυτο το γαμιδι εχουν φτιαχθει ενα τσουρμο παπαρες που θα τις φαμε και θα ψοφισουμε...
Και γιατι με επιασε ο μέγας πόνος εμένα τον αναισθητο ανθρωπο?
Γιατι εππηρεάζει την αγαπημένη μου τροφή τα γαριδάκια!!!! Τωρα πλέον μολύνανε και τα γαριδάκια! Τη μόνη σοβαρη τροφή που ήξερες πραγματικα πόσα Ε έτρωγες!
Τα νοθεψαν και αυτά! Κλαψ, λέω κλαψ!!!! Δεν υπάρχει έλεος! Και γω τωρα τι θα τρώω ρε? Αϊντε ουστ! Χωρια που έχω φάει τόνους απο δαύτα αρα ας γράψω και καμια διαθηκη συντομως για καλό και για κακό με τους μαλάκες που μπλέξαμε. Ρε τα γαμοτελωνεία, πας να πάρεις ένα σκληρο δίσκο των 50 δολαρίων απο έξω και σου το κρατανε, να το ελέγξουν, να το ψάξουν να στο φορολογήσουν. Και δεν έχουν ιδέα οι καραγκιοζηδες πως χωθηκαν οι εκατοντάδες τόνοι του μολυσμένου λαδιου στη γαμόχωρα... Κανείς δεν τα είδε που πέρναγαν αμέριμνα χαιρετόντας τους απο διπλα τα καμιόνια. Ρε σκοτωμα θέλετε καραγκιοζηδες
Ασχετο, εχω ερωτευτει το νέο μου μωρο (οχι δεν παιζει γκομενακι). Πουλησα το παλιο μου σκουτερ και πηρα ενα άλλο. μαλάκα μου τα χω παίξει... έχω να ερωτευτω πραμα άψυχο απο τα δεκατόσα μου.... Και να το βαρεθω το ίδιο θα πάρω.. βαριεμαι τωρα να δινω λεπτομέρειες για την περίπτωση .... Πάω να το χαζεψω στο ιντερνετι!
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: