Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα clark gable. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα clark gable. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

O star της Eurovision



Χαζευοντας μια μερα στο youtube, επεσα πανω σε αυτο το βιντεακι και εξεπλαγην ευχαριστα, μπορω να πω. Οπα της κοιτα σκερτσο και μπριο ο Κλαρκ. Εκει που με ειχε συνηθισει στο σκληρο και αγριο με τους χαρακτηρες που ενσαρκωνε που να φανταστω ποτε οτι το χτυπαει το τακουνακι. Μην παει το μυαλο σου στο ποδοσφαιρο βλαχαδερε τυπε. Αντιθετως παρε μαθημα, λατρη της μπυρας και ντεμεκ αντρακλα. Ετσι πρεπει να ειναι ο αντρας ο σωστος, λιγο απ ολα. Toν βλεπεις στο Gone with the wind πως κουμανταρει γυναικα, χρημα, πολεμο? Πεταει στο τελος την ατακα στην μαμαζελιτσα και την στελνει αδιαβαστη (στα ψυχιατρια κλειστκε η Βιβιαν κατοπιν). Στο Mutiny on the Bounty, απο την αλλη τον βλεπουμε εναν σκληροτραχηλο καπετανιο να ξεδιπλωνει το επαναστατικο-φιλελευθερο χαρακτηρα του και να παραστεκεται στην απλο ναυτη του σκαραμανγκα. Και εκει που τον εχω καταταξει χρονια τωρα στο πανθεο των Αντρων ''Δεν σηκωνω πολλα αστεια'' , τον βλεπω τσουπ να μου χοροπηδα μαζι με ενα τσουρμο σουσουραδες και να μου τραγουδα Puttit on the Ritz. Φτουσου ρε Κλαρκ μην σε ματιασω. Πολυ σε εκτιμησα και σε χαρηκα για τον πολυπλευρο χαρακτηρα σου και γιατι δεν μασας να κανεις τις κορδελες σου και να χαμοκυλιεσαι στο πατωμα για εφέ.
Αυτος ειναι showman για να σαρωσουμε στην Γιοθροβιζιον. Οχι δηλ. πειτε τωρα δεν θα του δινατε το 12 με την μια? Τι να του κλασει ο Σακις του Κλαρκ. Απο το ονομα να αρχισω? Το τραγουδι του Κλαρκ, κλασης ανωτερο! Για να φτασω στην χορογραφια που δεν παιζεται λεμεεεεεε! (ειδες πως τον χαλβαδιαζει η ξανθια μεγαλομπεμπεκα). Και σεξυ μπαλετακι στο μπακ ραουντ! Αυτοι ειναι πραγματικοι stars χρυσα μου, τα αλλα δεν κανουν ουτε για διαφημιση παγωτου...

din