Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Ελα εγω ειμαι

...αυτη που κραζει συνηθως.. χαθηκα η αληθεια... καλα εκανα κυνηγαω κατι ζεν που δεν μου καθονται και πως να γινω καλυτερος ανθρωπας που και αυτο δεν μου καθεται. Κοινως παραμενω το ιδιο νευρωτικο καθηκι. Τα πραγματα γυρω μου αλλαξαν καθολου. Όπως ο μανωλιος με τα ρουχα του τα αλλιως. Τα ιδια και αυτα. Σαν να μην εγινε τιποτε δηλαδη. Και εγω με τα ιδια ασχολουμαι τα ιδια κανω. Οποτε δεν εχω να γραψω και τιποτις ενδιαφερον. Περιμενω μπας και πεσει και κανας μετεωριτης σε καμια βουλη και ξεμπερδεψουμε με τα τσολια. Δεν γινεται και τιποτε...Εγινε και υπουργος ο μπουμπουκος... έλα μανα μου... οτι ναναι σε αυτη τη χωρα...
Γι' αυτο και γω δεν εχω πια τι να γραψω... Η πραγματικότητα ξεπερνα την πιο αγρια φαντασια εδω περα... Ειμαι πλεον περιττη και τα γεγονοτα με ξεπερνάνε...
DAN

11 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε...

Περιττή η DAN?? Έλα μην ακούω σαχλαμάρες μάνα μου. Εγώ ακόμα περιμένω νέο επεισόδειο από το DIN&DAN SHOW!

mahler76 είπε...

καλή μου Dan η πραγματικότητα όντως μας ξεπερνάει όλους. Καλώς επέστρεψες.

tzonakos είπε...

Αυτός ο μετεωρίτης, πολύ αργεί.
Αντε να δούμε πότε θα πέσει, κι ελπιζω να σημαδέψει σωστά.

Ανώνυμος είπε...

Το ζήσαμε κι αυτό λατρεμένη μου!!!!

Που να μη το ζουσαμε ποτε, δηλαδις!

φιλια και σε σενα και στην αλλη την χαμενη!

Ανώνυμος είπε...

θεμε ποστ μωρεεεεεεεε
eyegraphic

Ανώνυμος είπε...

καλα ρε σεις ειναι δυνατον η din ν ασχολειτε με το μποτακι και το μποτουλινι του H&M πριν απο χρονια και να μην ξανακανει καμια εκτακτη εμφανιση μετα απ αυτο,και πιο πριν να μας λεει "Η ζωη ειναι αλλου" καλα μαρη τι θες να πεις οτι τωρα απεκτησες ζωη και δε γραφεις ενω πριν εγραφες επειδη δεν ειχες ζωη?
αμ η αλλη η dan?
χωνει γκαριζει φωναζει για το Συνταγμα παει στα Συνταγματα τρωει τα σουβλακια της και τωρα κανει παλι εμφανιση για να μας πει τι?
"Η πραγματικότητα ξεπερνα την πιο αγρια φαντασια εδω περα... Ειμαι πλεον περιττη και τα γεγονοτα με ξεπερνάνε.."
ΤΙ ΛΕς ΜΩΡΗ?ΤΙ ΛΕς ΜΩΡΗ?ΠΑΣ ΚΑΛΑ?ΣΕ ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ?ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΙΤΤΗ?ΠΑΣ ΚΑΛΑ?
(αυτο θυμηθηκα τωρα http://www.youtube.com/watch?v=60wtlM5x6XU)
Εγινε ο Βοριδης υπουργος,ο Μπομπουκος επισης,ο Καψης εκπροσωπος που ν αντεξει και αυτη η dan?Ε κολωσε...
Φτου γαμωτο πρεπει να βαλω πλυντηριο,θα επανελθω....
eyegraphic

delfinoula είπε...

Μαρή...

Εγώ ήρθα να σε δω γιατί ήμουν 100% σίγουρη ότι θα διαβάσω κάτι ωραίο και αντἀυτού σε βρήκα στις νταουνιές σου;;;

Έλα σε παρακαλώ πολύ.

Και μην ξανακούσω τίποτα για περιττά...

Θα αρχίσω να μιλάω για τα κιλά μου και δεν θέλεις!!!

Φιλί στο μαγουλί και κλείσιμο ματιού τσακίρικου δεόντος!

Suspect είπε...

χαχαχα! Θεα! Καλη σου εβδομαδα! :) :)

Epicuros είπε...

Μα συμβαίνουν συνεχώς πράγματα. Δεν μπορείς να πεις, δεν μας αφήνουν να ρουτινιάσουμε. Κι ο μπουμπούκος έγινε-ξέγινε υπουργός και βουλευτής κι έφυγε κι από τον Καρατζαφύρερ, μ' όλο που δήλωνε ρητώς ότι κανείς δεν φεύγει από το κόμμα που κοντεύει να πέσει σε κώμα! Κι ο ΓΑΠ μοιάζει να γίνεται προπονητής κανό και ποδηλασίας, αν δεν πάρει των οματιών του και πάει να κάνει τον σοσιαλιστή πρωθυπουργό σε κανένα από τα νεότευκτα πολιτεύματα (ξέρεις, Λιβύη, Αίγθπτο, Τυνησία). Τόσα νέα έχουμε, αλλά εσύ μας έλειψες, έτσι κι αλλιώς!

Stiliano είπε...

Πρώτη φορά στο μπλογκ σου, γοητευμένος!!

Heliotypon είπε...

Τι γίνατε βρε κορίτσια; Πώς χαθήκαμε έτσι;