Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2009

Εξομολογηση


Ναι πάτερ το ομολογω...
Συμπαθω την Καλομοιρα... Πειράζει? πειράζει που είμαι μεγάλη φιρμα???? (άσχετο!)
Ναι ρε τη συμπαθω γιατι τη βλέπω και δεν βλέπω την κατιφια και την γρουσουζια στη μουρη. Βλέπω πρόσωπο που χαζογελάει χωρις να έχει να μου πει κατι άλλο πίσω απο αυτό που λέει..
ναι μαλακα μου γουσταρω φαση καλομοιρας. μακάρι όλοι να είμασταν έτσι να γουσταρουμε χαζογελώντας ολουθε...
Εσυ στον Αλφα Κενταυρο 1 και εγω στο Εψιλον Εριδανη... ο καθεις στην κοσμαρα του και όλοι περναμε καλα...
Γιατι τωρα που δεν ειμαι Καλομοιρα τι καταλαβαίνω δηλαδη? Που τρωω στη μάπα όλη τη μαλακια και δυστυχως την αντιλαμβάνομαι ειναι καλό αυτό?
μαλακα μου οταν θα προσπαθησω να αυτοκτονησω θα το κάνω ως εξης... Θα βλέπω ΤΒ απο το πρωι ως το βραδυ και θα καει ο εγκεφαλός μου και θα γινω brain dead και τελος τα προβλήματα... Και όλα αυτα γιατι δεν γεννηθηκα Καλομοιρα.. ή έστω Paris Hilton!
Ναι ξέρω,,, μετα απο αυτη την εξομολογηση για το ποια ειναι πλεον τα πρωτυπά μου θα πω 398 φορες το Πάτερ ημών και νηστεια 70 μέρες...
DAN

1 σχόλιο:

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

"Βλέπω πρόσωπο που χαζογελάει χωρις να έχει να μου πει κατι άλλο πίσω απο αυτό που λέει.."
Σωστό! Τουλάχιστον είναι ειλικρινής!

Όπως αυτό που λέω για το δελτίο ειδήσεων του Star: Είναι το μοναδικό δελτίο στην ελληνική τηλεόραση που έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙ τη σοβαρότητα που διατείνεται!...