Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2008

Ξεκουνηθηκε

η μανδαμ DIN και μας έκανε την τιμή και έγραψε... Μωρ' τι μας λες? Έτσι νομιζεις θα αυξηθει η δημοτικότητα του μπλοκακίου τούτου? Γραφωντας 1 φορα το τετράμηνο? Τσακισ' κι γραψ....
Εγω μιας και έκοψα την ΤΒ με αποτελεσμα να μη με πιανει η πιεση και συγχιζομαι, δεν έχω να γραψω και πολλά... Και σημερα που για ένα εκατοστο του δευτερολέπτου καταλάθος παρακολουθησα κατι πρωινάδικα, εβγαλα φλυκτενες.
Μαλακισμενα παρεακια που αλληλογλύφωνται ανικάνων ατόμων, λένε τις απίστευτες μπουρδες και μαλακίες και ρε πουστη μου πληρώνωνται... Και υπάρχουν και τα μοσχάρια που τους βλέπουν...
Ρε βόδια πως στο διαλα κάθεστε και βλέπετε ένα τσουρμο σαχλοκουδουνα αρσενικα και θυλικά να λένε του κόσμου τις μαλακίες με περισπούδαχτο ύφος και εσεις να κάθεστε σα χανοι να τους βλέπετε και να τους πιστευετε?
Θα μου πεις, εδω ακομα ο κόσμος ψηφίζει εδω θα κολλήσουμε...
Εδψ γελάγαν τα ζα με την απιστευτου μαλακιας ταινία των Κοέν (δεν θέλω να θυμαμαι πως στο διαλα την λέγανε, αλλα μη τη δείτε ποτε).Μαλακα μου η απόλυτη μπουρδα και κρυαδα εξαιρετηκα φτιαγμενη για τυπάκια που θα πάνε το επομενο πρωι στο γραφειο και θα καυχονται το ποσο ξετρελάθηκαν με την νέα ταινια των αδερφων Κοέν. Αμα είσαι κουλτουρα αγαπη μου .... Ενω εμεις οι υπόλοιποι αγραμματοι βλάχοι που να το πιασουμε το υψηλό νόημα του κώλου...
τα εννιάμερα.. Ασε που κρυωσα πάλι 2η φορα σε ένα μηνα και μου την έχει βαρέσει. Το καλό είναι πως ακουω τα μισα απο οσα παίζονται γύρω μου και γλυτωνω απο τη μαλακια (βασικά παιζει η ΤΒ)...
Ερωτηση. Θα τιμωρηθει ποτέ κανείς απο τα λαμόγια των εκάστοτε κυβερνήσεων για όλες τις παπάρες που κάνουν ή να αρχίσω να κάνω ληστείες και εγώ κυριλέ?
Και γιατι να πιάσεις εμένα ρε τσογλάνι μπάτσε ρουφιάνε που τα παίρνεις απο νταβατζήδε και πουλάς ναρκω και πουτάνες και προστασια, και γιατι θα με κρίνεις εσυ πουλημένε δικαστηκε του κώλου που τα παίρνεις απο παντου και αφήνεις το κάθε λαμόγιο ελεύθερο? Ποιοι πουστηδες είστε εσεις που θα κρίνετε τον κόσμο? Αι και γαμηθείτε ξεφτίλες...
Ασχετο. Μαθαίνω ninchaku (κανε google να δεις τι ειν' τουτο). Τρομερά χαλαρωτικό, σαν να παίζεις ενα τεράστιο κομπολόι. Ασε που αμα σου την πει κανείς του αμολάς μια ξαναστροφη με το νιτσουκου και τα βλέπει όλα κολεόπτερα...
Αυτα προς το παρόν
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: