Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Ειχα καιρο

να δω τηλεοραση και χθες ειδα λιγο. Και (μιλαω κυριολεκτικα) επαθα τροφικη δηλητηριαση. Ναι επαθε το στομαχι, απο την αηδια να βλεπω τις ίδιες και τις ίδιες σκατοφατσες να επαναλαμβανονται παντου και να λένε τα ίδια πράγματα. Καμμένοι όλοι, με καμμένες απόψεις, λάθος οπτικη, αθλιο φυσικ. Πατσαβουριασατε όλοι ρε των παραθυρων.. Με το στομφο στην άθλια μουρη σας, μιλάτε με το στυλ 10 καρδιναλιων προσπαθωντας να μας πεισετε πως έχετε καποιο δικιο ή οτι λέτε αληθεια... Μαλακες μαιντανοι του κωλου, καλα φανταζεστε πως οτι πειτε το έχουμε γραμμένο και ξέρουμε πως το λέτε μονο και μονο για να τα παρετε απο κάπου ή να γινετε αρεστοι κάπου.. Το οτι δεν σας παίρνουμε ακομα με τα γιαουρτια είναι θέμα χρόνου... Σε λίγο θα φοβαστε να κυκλοφορίστε ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ του κώλου.
Αφιερωμενο σε μεγαλο-δημοσιογραφους, μεγαλο-πολιτικους, μεγαλο-ιερωμένους, μεγαλο-δικηγορους, μεγαλο-στελεχη...
Κατα τα άλλα, εβρισα κατι γελοιους τροχαιους γιατι ενω ειχανε κανει διακοπη κυκλοφοριας απο ένα κεντρικο δρομο και ειχανε αναγκάσει ορδες αυτοκινητων να στριμοχνωνται σε στενακια στο κεντρο, στην έξοδο όλου αυτου του εφιαλτη καθοτανε και μαλακυζοτανε αρσενικο με θυλικο τροχαιομπατσο, εχοντας σταματησει τους παντες... Ξεκινησα με κορναρισματα και μετα ξελαριγκιαστηκα στο "Μαλακες, καριολες και λοιπα γαλλικα..." Μου φωναξανε να σταματησω, τους εγραψα εκει που έπρεπε και θα μου κλασσουν τα αρχιδια..
Επισης προμηθευτικα νέο ψηφιακο υλικο το οποιο λεω να δω καποια στιγμη. Βασικα απλα θελω να δω προς τα που βοσκει ο συγχρονος ελληνικος κινηματογραφος και οι ανεξαρτητες παραγωγες γιατι με ενδιαφέρει αμεσα και επαγγελματικα το θεμα (καθως κάνω μονταζ τις ελευθερες μου ωρες..) Βεβαια εχω την προαισθηση πως θα δω μαλακιες και θα χασω ώρες απο τη ζωή μου μιας και τα περισσοτερα είναι χρηματοδοτουμενα απο το ελλεηνικο κεντρο κινηματογραφου=παρεακια...
Η τεχνολογια όμως προχωρα και αυτο σημαινει πως σε λιγο με μια hdv camera και ένα καλο μηχανακι (Μac ειπαμε πως ειναι τα καλα μηχανακια) θα μπορει ο καθενας να κανει το δικο του ταινιακι.
Θα μου πεις πως αυτο έχει το ρισκο πως θα γεμισουμε σκουπιδια.. Και εγω θα σου απαντησω πως τωρα δηλαδη που έχουν λιγοι τα μεσα την τεχνογνωσια και το χρημα βλεπουμε καμια προκοπη? Οχι παλι σκουπιδια βλέπουμε και χωρις επιλογες πάλι..
Τουλαχιστον στο μελλον στα 1000 θα βρεις και 10 καλα.. Τωρα απλως στα 100 βρισκκεις ένα καλο..
Ο κοσμος παει μπροστα θες δε θες αναγνωστη μου. Και αυτο ειναι καλο. Οι κολλημενοι απλα θα υποφέρουν..Πρεπει να προσαρμοζεσε γενικως για να εισαι καλα..σκεψου το λίγο...
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: