Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Μέσα?




Ναι ναι καλά το πιάσες
πηγα και το είδα,
την τελευταια μερα, την κυριακη.
Ξέρω τι θα μου πεις
αφου σου πε η Αννα θα κλαις τα λεφτα σου ειναι κοροϊδια,
αυτα τα ξερα πριν καν μου το πουν και το δω
γιατι εχω την διαιασθηση την 7αισθηση, χα χα
Αρπαχτη, σου λεω,
οσο και αν κωλοχτυπιεσαι αυτο ειναι
και ας τους θεατροφίλ να προσπαθουν να το αναλύσουν για το πόσο πολύ τους μιλησε μεσα τους.
Σου λεω ενα τεταρτακι το βλεπεις και το εχεις μπουχτισει κι ολας,
μεχρι και το ρολο εχεις μαθει,
εχεις μετρισei ηθοποιούς και ποτηρια!
Καλά που είχε την εναλλακτικη του 15ευρου εισιτηριου γιατι αμα εδεινα 30 ευρα
ε τοτε θα εκλεγα με αναφιλητά τα λεφτά μου.
Το λοιπον πηγα τισ 10.30 και εφυγα στις 11.30 (σου λεω το ξερα οτι παραπανω δεν ελεγε με τιποτα να κατσεις) αφου κατεβηκαν καποιοι ηθοποιοι και ηρθαν να μας που ψιθυριστα οτι τελειωνει και να την κανουμε.
Μα τι τσιφουτια, χαθηκε να πληρωσει 2-3 ταξηθετες να κανουν την δουλεια!
Α ναι, ειχε 2 μαυροντυμενους που σου τσεκάρουν το εισιτηριο στην εισοδο,
οι οποιο μου θυμιζαν κατι μεταξύ σε ''κορακια'' και δευτεραντζα μετρ τελειωμένης μπουζουκερή.
ΤΙ ΕΙΔΑ: αντρες-γυναικες, πολλοι-λιγοι να μπαίνουν στο διαμερισμα (αυτό ηταν το σκηνικό σε ουδέτερους τόνους μπεζ-γκρι-λευκό), να αναβουν το φως, το θερμοσυφωνα, να βγαζουν τα ρουχα, να κάνουν τσισα-κακα, πλένουν δοντα, κανουν ντους, σκουπίζονταν με πετσετα, ανοιγαν ψυγειο, έβαζαν πιατο στο τραπεζι και κάθονταν μπροστα του, αφηνουν το ποτηρι διπλα στο κρεβατι και αυτο γκρεμοτσακιζεται (καλα εδω ο καλλιτεχνης εκανε την υπερβαση), γδυνονται πεφτουν για υπνο (και τσουπ πεφτουν σε μια τρυπα και εξαφανιζονται για να ξαναμπουν ντυμενοι στην σκηνη και να το παρουν απο την αρχη)...
αααα μην ξεχασω το μοναδικο ξυπνιστικό είναι όταν βγαίνουν στο μπαλκονι και ακουμε θορυβο και αλλάζει το φόντο που ειναι προβολη σαν απο θέα μπαλκονιου.
Μαλιστα... και εγω επρεπε να συγκινηθω, προβληματιστώ, να μου μιλήσει μεσα μου, να μου επικοινωνήσει κατιτίς????
Τιποτα, σου λεω τιποτα το απόλυτο κενό!
Τι να μου πει καλε η λουπα, μεχρι και οι ηθοποιοι βαριοντουσαν.
Τωρα αυτοι ηταν ηθοποιοι επαγγελματίες ή απο καποια σχολη που τους πλήρωσε κοψοχρονια?
Mωρ συ τα λυπηθηκα τα ερμα που θα εκαναν κρα να παιξουν στου Δημητρη το κουτουκι εστω και στο τζαμπέ!
Για να καταλαβεις ποσο μπορινγκ ηταν ακομη και το γυμνο δεν σε τραβαγε, δεν σου ελεγε τιποτα, ισως να εχουν δικαιο οταν σου λένε καθε οτι η πόσοτητα σε μπουχτίζει.
Το παρακολούθησα για ένα τέταρτο, μετα χαζευα τους θεατες που σηκωνο-καθονταν,
ειδα και ενα φιλικο μου ζευγάρι μεσα στο σκοταδι που ειχα καιρο να δω και με κάλεσαν σε παρτυ, αυτή ήταν η μοναδική εκπληξη της βραδιας!
Μετα τον ψιλοπήρα, μετα ήρθε ο ερμος ο ακτορ και με ξύπνησε για να φύγω...
μα καλα ούτε ενα φιναλε δεν μπορούσε να κανει ο σκηνοθέτας για να παρουμε πρεφα οτι πρέπει να ξεκουμπιτσούμε????
Δηλ. πόσο τζάμπα ήθελε να την βγαλει την παραγωγη, χωρις πρόβες και χωρις να ζοριστει καθόλου?
Μαγκιά του παντως, αμα εβγαλε φραγκα απο αυτο το εργο.
Τωρα θα μου πεις το 2004 εβγαλε και χρημα τον εμαθε και η κουτση μαρια
οπότε σου λεει όλο και καποιος θα ερθει,
ασε που λιγοι θα παραδεχτουν οτι δεν το καταλαβαν και δεν τους ειπε τιποτα
γιατι ο ελληνάρας εχει το κόμπλεξ του βλάχου που ολο προσπαθει να κρύψει,
και εκει πατά ο πονηρός ο καλλιτεχνης.
Το μονο που άξιζε τον κοπο και σε εντυπωσιαζει με το που μπαίνεις είναι το σκηνικό.
thats all.
Αντε και του χρονου το ΕΞΩ, να το κάνει στο πεζοδρόμιο, να παιζουν οι του πεζοδρομίου κυρίες και να μην χρειαστεί να πληρωσει θέατρο, στο τζάμπα θα του βγει! (να ετσι στο free δεινω ιδεες και θα το δω του χρονου και θα παθω εγκεφαλικό).

din

34 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

αφου καταστρεψε τον καβαφη αρχισε να κανει κι αυτος τις δηθενιες του για να κανει εντυπωση
ΒΡΕ ΕΞΩ να χει και φεγγαρι , καθαρο αερα και μακρια απο τετοιες κουλτουριες

Unknown είπε...

πόσο συμφωνώ δε λέγεται! όταν είχα πάει εγώ το πιο συνταρακτικό στιγμιότυπο ήταν ότι έσπασε ένα ποτήρι και έβγαλε ο από κάτω σκούπα (χωρίς το σκουπόξυλο) και σκούπιζε τη σκηνη!

Το καλύτερο δε ήταν οι φάτσες των θεατών όταν σηκώνονταν να φύγουν, είχαν όλοι το ίδιο μειδίαμα, τύπου "μωρή Μαρίκα πού με έφερες, πάμε να φάμε κανά σουβλάκι".

Ας μου πει κάποιος αν αυτό το κρεβάτι βγαίνει και σε τραπέζι. Είναι πολύ χρήσιμο ειδικά όταν τραπεζώνεις όλο σου το σόι και άντε να μαζεύεις πιάτα μετά.

dsquared είπε...

@ ασωτος
Βρε ουστ!!!

@Koueen
Ena καλο που εκανε
ηταν οτι σε περιοδο κρισης πρεπει να γεμισαν ολα τα κοντινα καφε-ταβερνια!
Ναι ρε παιδι μου, αμα παρει το ματι σου αντιστοιχο τραπεζι ειδοποια!

din

Ανώνυμος είπε...

Ρε συ σε καποιους αρεσε! Ακουσα και καλες κριτικες! Τι να πω! Γουστα ειναι αυτα!

dsquared είπε...

@Coula
Γιατι τους άρεσε???
Μιλαω σοβαρα, θελω να ακουσω καποιον να μου λεει οτι του αρεσε για τον οποιον λογο.

din

nefelokokkugia είπε...

Ντεν έχω άποψη, καρντιά μου.
Δεν το είδα. Αλλά τώρα που διάβασα ακόμα μια κριτική γι΄αυτό και είναι σαν να το είδα, έριξα κάτι τυροπιτάκια στο φούρνο γιατί μια λιγούρα με έπιασε.
Φιλιά Din Dan

Nat είπε...

Μάπα το καρπούζι δηλαδή. Και ήθελα να το δω.

Nana είπε...

Βασικά, έχουμε ξεχάσει δυο πράγματα: Ότι Τέχνη δεν είναι κάτι το δήθεν, το στημένο και ότι Τέχνη είναι και η ίδια καθημερινότητά μας! Τώρα, επειδή Ελλάντα είσαι όπου βασιλεύει το προχειρίζειν και επιφανίζειν, είναι πολύ εύκολο να πέσεις στη λούμπα του δηθενίζειν.. Και δεν υπάρχει ευκολότερο πράγμα απ' το να κάνεις το φυσικό αφύσικο.
Δεν έχω δει την παράσταση απο δω που είμαι αλλά φαντάζομαι πάνω κάτω απ' αυτά που λέτε.. Ενώ σε πρώτο άκουσμα μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον -θεωρητικά- εγχείρημα.

"Κάλτσες, Δάφνη μου.. Πολλές κάλτσες..! " που είπε κι η Κουντουράτου στο σήριαλ..

nefelokokkugia, δε φερνεις κανένα τυροπιτάκι και κατά δω?

Κισεζ

mahler76 είπε...

πρέπει να ήταν μεγάλη πίπα!!!

Evil Chef είπε...

Δε με πείθει ο συγκεκριμένος σκηνοθετης σε τιποτα απο εχει κάνει καιετσι τον αποφευγω.
Το μονο που βρισκω σε αυτον καλο ειναι η μουσικη που συνηθως του την γραφει ο Κ.Β.

VAD είπε...

Ρε παιδιά,εμενα που ειμαι στην απέξω,θα μου τα πει κανείς με ονόματα;Ετσι,μωρε,να μαθαινουμε και μεις οι μακρινοί!
Καλημέρασ από Χαρτούμ...

nefelokokkugia είπε...

@Νana
Δεν έμεινε ψίχουλο. Είμαι σε δίαιτα βλέπεις και με έπιασε μια νυχτερινή λιγούρα? / μαλακία να το πω?

dsquared είπε...

@nefelo
Την καλυτερη δουλεια εκανες, σιγουρα τρωγοντας το τυροπιτακι θα προβληματιστκες πολυ περισσοτερο απ οτι εγω που ειδα περι τις 66 φορες να τριβονται με την μπουρνουζοπετσετα. Καλε σου λεω ημουν ετιμη να σηκωθω να τους δωσω ενυδατικη, μα δεν ξεπετσιαστηκαν τριψε-τριψε???

@Nat
Μαπα, αμα θες στο παιζω στο τζαμπα!

@Nana
Αμα σου πω οτι αρχισα να διασκεδαζω οταν πηρα χαμπαρι ενα χερι που εβγαινε στα μουλοχτα κατω απο το κρεβατι και μαζευε τις καλτσες???
Ειχε ομως και πολλαααααααα ποτηρια, ντανες απο κατω απο την σκηνη σου λεω. Λες να σπονσοραριζε κανα Κόστα Μπόντα?

@Μαλερ
Κοιτα να δεις για καποιους η πιπα ειναι ωραιο πραμα...
μαλλον σκατα θα το ελεγα.

@Chef
Ελα που η μουσικη ηταν κατι αδιαφοροι ηχοι! Μαπα και η μουσικη.
Κοιτα ο τυπος πουλα αισθητικη (που φυσικα αντιγραφει), γι αυτο πιστευω οτι στην ολυμπιαδα εκανε καλη δουλεια. Και με τον χορο το εχει. Σκηνοθετη δεν τον λεω.

@Vad
Σκηνοθετης: Δ. Παπαϊωανου
Μουσικη: Κ. Βητα
Σκηνικα: Δ. Θεοδωροπουλος, Σ. Ντωνα

Αυτα θυμαμαι, για περισοτερες λεπτομερεις μπες

http://mesaproject.gr/

the elf at bay είπε...

Ρε διν μπράβο, όσοι γνωστοί μου πήγαν να το δουν το έθαψαν, μου είπαν για μεγάλη παπαριά, καλά το τι έχω διαβάσει από τους κουλτουριάρηδες δε λέγεται, μιλάμε οι άνθρωποι έχουν μεγάλη πετριά, ένας φίλος μου πήγε να δει την μπαρούφα κι έμεινε μόνο 15 λεπτά, μετά την κοπάνησε, χάλιααααααα!!!!!!!

Φιλιά.

mahler76 είπε...

ωραίο πράγμα να την κάνεις και να στην κάνουν όχι να την βλέπεις. Είναι σαν αυτό που λέω οι πίπες είναι για να γίνονται όχι να λέγονται :)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ώστε υπερπαραγωγή...

Ανώνυμος είπε...

Σκεφτομουν κι εγω να παω απο περιεργεια και μονο.
Αν και δεν το ειδα συμφωνω με αυτα που λες :P
τα λες ωραια δηλαδη!
πιστευω αν πηγαινα να το δω τα ιδια θα σκεφτομουν.
η δηθενια και το τιποτα στο μεγαλεια τους.
το ιδιο και με την περυσινη του παρασταση στο εθνικο, δε θυμαμαι ονομα.
να σε πω, μπορουσες να μιλησεις και με τους "ηθοποιους" ; μπορουσες να τους αγγιξεις; μπορουσες να κανεις και σεξ μαζι τους;
δηλαδη ουτε για να παρεις ματι αξιζε;

Ανώνυμος είπε...

το πιο συνταρακτικό στιγμιότυπο ήταν ότι έσπασε ένα ποτήρι και έβγαλε ο από κάτω σκούπα (χωρίς το σκουπόξυλο) και σκούπιζε τη σκηνη!

δεν το πιασα αυτο!

Ανώνυμος είπε...

"Κάλτσες, Δάφνη μου.. Πολλές κάλτσες..! " που είπε κι η Κουντουράτου στο σήριαλ..

αυτο που κολλαει;

dsquared είπε...

@elf
Ετσι ειναι δεν υπερβαλω.
Κοιτα αμα δεν ειχα παει με παρεα και δεν ειχα δωσει 15 ευρα στα 15 λεπτα θα ειχα φυγει τρεχοντας.

@Μαλερ
Αχ ναι βρε αγορι μου, μεγαλη κουβεντα εχεις πει και κολλα σε ολες τις περιπτωσεις.

@Ασκαδραμυκτι
Και λιγα λες.

the elf at bay είπε...

@dsquared

Καλέ βγάλτε κι κάνα βιντεάκι να σας δούμε. Είδα τα προηγούμενα. Φαίνεστε εντελώς μαλακισμένες.

χαχαχαχαχαχ

dsquared είπε...

@elf
Σ ευχαριστoυμε, σε ευχαριστουμε για το κομπλεμάν!

din

Nana είπε...

@nefelokokkugia καλύτερα να τρως τυροπιτάκι παρά τόση κουλτούρα, πέφτει βαριά για βράδυ δε το συζητώ

@dsquared τέτοια παραγωγή όχι μόνο Kosta Boda χορηγία, μη σου πω και όλη την ΙΚΕΑ θα είχε χορηγό με τόσες καρέκλες, ντιβάνια, καναπέδες, πολυθρόνες on stage

Την ευφυέστατη προσέγγιση της μη διευκρινισμένης χρονικης διάρκειας- ώρας λήξης (κατι τετοιο άκουσα) την προσέξατε? Aλλιώς πώς να προβληματιστώ ελεύθερα εγώ το καλλιτεχνικό πνεύμα όταν μου περιορίζεις την παράσταση σε χρονικά πλαίσια???? ε??? ε??? ε???

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Μη μου πεις τι θέλω εδώ για το συγκεκριμένο θέμα μεγάλη γυναίκα!
Πήγε η κόρη μου...
και τα νεύρα στο ταβάνι ..
Ω ναι! είχε δώσει τα 30!
Εκείνη να βρίζει και εγώ η αναίσθητη να γελάω...
Κουλτούρα μου ήθελε;
Καλά να πάθει!

the elf at bay είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη

Έχουμε πήξει στην κουλτούρα και το δήθεν.

@dsquared

Σας φιλώ πολύ!

dsquared είπε...

@ Antigόνη
Γιατι εδωσε 30??????
Yπηρχε και το μισοτιμης!
Πω πω τι επαθε το ερμο το παιδι σου!

din

Nana είπε...

@ anisixos (με τη δευτερη ειδα την ερώτηξις)

Αν έβλεπες "Δυο ξένους" αναφέρομαι στη σκηνή που ο Μαρκοράς βάζει την Κουντουράτου να απαγγείλει Αντιγόνη βαζοβγάζοντας κάλτσες κ καλτσον για να διαλυθεί η αίσθηση της στημένης απαγγελίας και να παίξει το ρόλο φυσικά

xristin είπε...

Να πάω,να μην πάω!
Να πάω,να μήν πάω!
Να πάω,να μην πάω!
Κοίτα σε τι δίλημμα με έβαλες!

the elf at bay είπε...

Κι άλλος γνωστός το είδε κι τον πήρε ο ύπνος για 10' !!!!!!!!!!!!

gnostosagnostos είπε...

εσυ μην ακουσεις για αντρικα γυμνα κωλαρακια....αμεσως να πας!

:P

dsquared είπε...

Mori malakaaaaa... Enoite pos tou xronou i se dio xronia
apo tora tha deis na pezete i idea sou...
Tou doses trelo iliko..elpizo na MH diqvazei kamia koultoura to mplogk touto...
DAN

Marouli είπε...

Καλα που δεν πηγα! Οχι οτι ειχα σκοπο! Ποιος κατεβαινει αλλωστε αθηνα για τον μεσιε -δεν θυμαμαι πως τον λενε- :P

Αντε τυχερη εχεις και παρτακι!!!

Μαρουλοφιλακια!

astakoulis είπε...

Στο πάρτυ τουλάχιστον πήγες;;;

dsquared είπε...

@γνωστος
Μα τι ειναι αυτα που λες, εγω πηγα για την τεχνη χα χα!

@Marouli
Καλε που να κατεβαινεις και να πληρωσεις και ενα σκασμο λεφτα στο παρκινγκ.