Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Το καλο το πραμα

οκ θα κανω ενα διαλειμμα απο τη μαλακια. Θα κανω ενα ποστ για καποια πραγματα που μου αρεσουν τελευταιως. Στα βηματα του Προβατου και εγω λοιπον θα αναφερω τι μου αρεσει τελευταιως.
Ας ξεκινησω μουσικα μιας και ειναι επικαιρο λογο ξερεις, της πγιοτικιας Γιουροβιζιον.
Το λοιπον
E.S. Prosthumus-Nara


Aν σας θυμιζει κατι ειναι το soundtrack του Cold Cases και ενα πασπαρτου που το βαζουν ολοι οι τηλεοπτικοι σταθμοι (χωρς την αδεια του καλλιτεχνη σαφως) για να ντυσουν τις μαλακιες τους.

Mylene Farmer-Degeneration



Με γαμώ τα βιντεεεααααα. Οκ, η Mylene 50αρισε και εχει ωριμασει σαν το παλιο καλο κρασι!

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ

Cold Cases- Lily Rush

Οπως μου επισημανε πολυ φιλικο προσωπο η Lily χαμογελαει συνεχως ακόμα και αν αντιμετωπιζει τα πιο hideous crimes

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ

Black Swan



χεστηκα για την trendia του θεματος. Η ταινια είναι απο τις καλυτερες που εχω δει τα τελευταια χρόνια

ΔΙΑΦΟΡΑ

Vespa



Οι παλιες αγάπες δεν ξεχνιουνται

Αυτα προς το παρόν βαρέθηκα...
DAN

3 σχόλια:

VAD είπε...

Ξέρεις κι από...βέσπα;:)))

Καλημέρα....

Maria είπε...

to poli filiko sou prosopo exei dikio!!!!
eyegraphic

Procrustes είπε...

δε μπορώ να πω όtι με εκφράζει μουσικά η Mylene, αλλά πάντα μου άρεσε ό τρόπος που "έντυνε" οπτικά τα κομμάτια της. Τώρα ακόμα περισσότερο...

ο "Μαύρος Κύκνος" είναι εντυπωσιακή ταινία. Τουλάχιστον αυτό πιστεύω από τότε που την κατανόησα κάπως...

όσο για τη vespa...σε πάω μια κόντρα με το παλιό XTάκι μου...

γεια σου dsquared. Χρόνια και ζαμάνια έχουμε να τα πούμε !!!!!