Σάββατο 10 Ιουλίου 2010

Αφού



διασκεδάσαμε τα πλήθη με τις απολυμένες και των σύλλογο των φανατικών θαυμαστριών μου ας επανέλθουμε στα δικά μας.
Εμαθα πως κάτι έγινε με την ασυλεία. Μια αρχιδια έγινε, μισό πράμα. Αμα λεει είναι πολιτικό το αδίκημα πάλι ασυλία έχουν. Ρε πούστη δηλαδή έλεος. να μην έχουν καθόλου και τίποτα..
Επίσης ακόμα 300 ζωντανα είναι. Να μείνουν το πολύ 50 λέω εγω και πάλι είναι πολλοί. Ουτως η άλλως δεν κάνουν τίποτα. Μάλλον κάνουν: Μας γαμάνε μας κλέβουν κλπ... Το κάνουμε καλύτερα μόνοι μας χωρίς να πληρώνουμε και κανέναν. Αι να πάνε όλοι σπίτια τους...
Τι άλλο συναρπαστικό... Τωρα που έχω χρόνο βλέπω όσα απο τα TUF (The ultimate Fighter) είχα χάσει. Αγαπημένο το Season 8 με τον Noguiera. Εξαιρετικός και ο αγαπημένος μου αθλητής! Πάντα μου φαινόταν πολύ καλό άτομο. (Αμα δεν καταλαβαίνεις τι λέω κάνε google και θα καταλάβεις).
Mου λειπει το bjj μου και το MMA μου,αλλα δεν είναι καιρός τώρα να ξεκινήσω. After the summer.
Επίσης, όποιος θέλει να ξεράσει από την γυναστική ας δοκιμάσει να κάνει κρίκους. Ναι ναι αυτούς της ενόργανης, θα με θυμηθει. Θα επαναπροσδιορίσει την ένοια της γυμναστικής και θα αναρωτηθει τι έκανε τόσο καιρό.
Με αυτά και μ'αυτά έχω χάσει τις εξελίξεις, αλλα θα επανέλθω μόλις πληροφορηθω τα τεκτενόμενα του κωλοχανείου Ελλάδα.
DAN

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

if there's a "fun" club about you I am happy to be the chairman of it,yet I have to admitt first 12 letters sound oxy-moron,introducing moron as a "disused term for a person with a mental age between 8 and 12".
ps:skata na fas.
autia.