Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Παει και το δωρο

που κανονικα και κατω απο τις ελληνικες συνθηκες διαβίωσης θα έπρεπε να δίνεται καθε 2μηνο για να συνελθει η ελληνικη οικονομια και πραγματικότητα. Και μετα την κουλα παω για ενα ipod το οποιο θα το ξεκλειδωσω και θα του βγαλω τα αντερα για να συνελθω... Εχω καιρω να χακαρω κατι και εχω στερητικο συνδρομο.
Επισης σημερισ που καθομαι αφησα την ηλιθια TViola να παιζει και μαλακα μου... Επεσα σε ενα σηριαλ που λεγεται τα μυστικα της Εδεμ something. Μαγκαμ μου τι μαλακια! ποιοι κρετινοι γραφουν τους διαλογους. Τι τραγικη έλλειψη χιουμορ και ταυτόχρονη προσπάθεια επίδειξης γκλαμουριας του κώλου. βρε πανιλήθιοι σταματηστε το γραψιμο και πατε να πλύνετε κανα πιατο και με τον εγκεφαλο που κουβαλάτε και αυτό πολυ σας είναι. Απορω σε πιο κοινό απευθύνονται...
Τλπ. Ειδα το Vicky Christina Barcelona του Woody (ο οποιος μου αρεσει) και την βρηκα περιγραφικότατη την ταινιούλα. Βασικα δειχνει με γλαφυρό τρόπο τους 3 αρρωστους τύπους γυναικών που κυκλοφορουν στην πιάτσα. Την μαζόχα, την καθωςπρεπει-καταναγκαστικη-τι θα πουν οι άλλοι και την τρελλή. Μια χαρά! Συμφωνω και επαυξάνω. Υπάρχει βέβαια και η νορμαλ αλλα αυτη δεν παρουσιαζει ενδιαφερον για σεναριο...
τλπ... δειτε την

Δεν υπάρχουν σχόλια: