Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Τα μηχανακια

...γενικως. Ειχα καιρο να δω ΤΒ. Η αληθεια είναι πως δεν έχω χρόνο τωρα με το ξυλο που ασχολουμαι. Ασε που ειναι χιλιες φορες πιο ενδιαφερον και χρήσιμο. Αλλα χθες δεν πηγα προπόνηση και σημερα ειχα λίγο χρονο το πρωι και ανοιξα το καταραμένο κουτι. Τιποτα δεν έχει αλλαξει ξανα. Ακουγα συνεχεια για νουμερα. Στην αρχη εξεπλάγην. Νομιζα πως καταλαβαν όλοι οι δημοσιογραφισκοι/παρουσιαστες του κώλου τι πραγματικα είναι και το παραδεχονται δημοσίως. Ναι είμαστε νουμερα και γιαουρτόστε μας. Αμ δε! Μιλαγαν για νουμερα τηλεθέασης. ρε πουστη μου πάντα αναρωτιωμουνα ποιος πουστης έχει μηχανάκι τηλεθέασης στο σπίτι του. Τοσα χρόνια στη ζωή δεν γνωρισα ουτε ένα πλάσμα να έχει ένα τέτοιο μηχανακι του διαβόλου σπίτι του. Ουτε κάποιον που να ξέρει καναν άλλον. Ποιοι τα έχουν λοιπόν? Υπάρχουν? Ζουν αναμεσά μας? Η είναι πλάσματα της φαντασίας, φαντασματα, ξωτικά και κάνουμε τζερτζελε έτσι γιανα κάνουμε?
Και αν υπάρχουν, εγω γιατί δεν τους είδα ποτε? Και κανείς άλλος που να ξέρω?
Μαλακα μου πάντως αυτοι που τα έχουν πρεπει να είναι μεγάλα ζωντοβολα. Βλέπουν πρωινάδικα μαλάκα μου και δεν ντρέπονται! Βλέπουν ειδησεις του Mega!!!!! Θεε μου τι ζωντοβολα!
Άλλο συμαντικό νέο αυτη την εποχή. Σκανδαλα Μουνης βατοπεδίου. μαλακα μου ο νομικός συμβουλος τους Μουνής αυτής ήταν μπλεγμένος σε εμποριο βρεφών. μαλακα μου σκέφτομαι με φρίκη τι άλλο μπορεί να συμβαίνει σε αυτή και πολλές άλλες μουνές, όπου κανείς δεν τολμάει να ρωτήσει τι παίζει. Ξέρεις τώρα ότι προσοδοφορο υπάρχει. Πορνεία, εμπόρειο εικόνων/αρχαιοτήτων, εμποριο οργάνων σώματος, εμποριο βρεφών, εμποριο ναρκωτικών, κανα trafficking (με αρσενικα όμως, γιατι ως γνωστον τα θυληκά είναι βρωμερα για την ορθοδοξη ελληνικη θρησκεία) και άλλα πολλά αγαθοεργή έργα.
μαλακα μου όλοι αυτοι θέλουν την μέγιστη τιμωρία: Να τους πετάξουν στον έξω κόσμο και να αναγκαστουν να επιβιώσουν. Αρχιδια θα κάνουν οι τραγοπαπές. Κώλο θα στησουν σε κανα Ζάππειο να βγαλουν φράγκα γιατι αλλιώς δεν παίζει.
Χμμμ τι άλλο. τα ίδια. Γλυφτράκια παντού, πιαρτζουδες,τζηδες ολούθε και σκέφτομαι πολλές φορές να ζουσαμε σε άλλες εποχές όπου θα υπήρχε απλά το survival of the fittest. Θα μου πεις και το κωλογλύψιμο fit είναι, μιαγκια και αυτό. Ναι όμως έτσι και ανακάλυπτες την πουστια, προχωρούσες σε μια απλή λαιμόκοψη του ass sucker...
Αυτα και άλλα... Χμμμ προτεινω στα θυληκα που διαβάζουν να ασχοληθούν με BJJ. θα τους φανεί απόλυτα χρήσιμο με τους μαλάκες που μπλέκουν....
DAN

Δεν υπάρχουν σχόλια: